Klacht: Liquida incasso kosten

op 22 juni 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Hallo, schijnbaar is er laatst een automatische incasso niet afgeschreven denk door te weinig saldo. Ik heb nog geen eens een herinnering ontvangen om alsnog te voldoen. Nu krijgen we na een maand gelijk een dreigbrief van LIQUIDA met daarin of we gelijk het bedrag van € 85,80 overmoeten boeken terwijl het eigenlijke bedrag voor de verzekering en wat afgeschreven zou worden van de gsm verkering maar € 14,98 is. De incasso kosten zijn €64,26 staat in de brief dit is te gek voor woorden ik wil ook per direct de verzekering beeindigen en eigenlijk deze kosten niet betalen.

Een normale aanmaning zoals het hoort en beeinding contract per direkt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 24 juni 2016 om 19:05 geantwoord

Een aanmaning is nooit ontvangen en hebben hierop dus niet kunnen reageren. Verzekering hadden jullie uit eigen beweging al beeindigd. Verdere correspondentie gaat via de rechtsbijstand.

Mvrgr

Alle klachten die gemeld zijn door ChristinaO