Klacht: Linoleum

op 03 augustus 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb 3 maanden geleden mijn hele huis laten stofferen door U overal het zelfde Linoleum nu komen er in mijn woonkamer allemaal kleine pitjes ,De stoffeerder is hier foto,s van wezen nemen.Nu beweerd de zaak van U waar ik het gekocht heeft dat het waarschijnlijk aan een verkeerde behandeling of naaldhakken ligt.Ik ben een vrouw van 68 jaar ten eerste loop ik niet op naaldhakken en ten 2de ik heb jaren lang in mijn andere huis het zelfde gehad daar had ik nota bene nog 2 Bouviers rond lopen niet een putje te bekennen Ik vind dat dit niet goed is beoordeeld en ik verwacht ook dat U hier verdere notitie van neemt Als je mijn huis binnenkomt heb ik eerst een grote hal daar is niets te bekennen niet in de slaapkamer niet in de keuken niet in het berghok alleen in mijn woonkamer Ik verwacht ook niet dat jullie dit helemaal vergoeden maar toch wel een andere opmerking of nader laten bekijken.In afwachting op Uw antwoord

Gaarne een schade vergoeding of iets dergelijks volgen mijn is het een belegen rol geweest

Alle klachten die gemeld zijn door jans46