Klacht: Linnenfotoschilderij: Waarom zijn zij niet te bereiken?

op 16 juli 2012 over Linnenfotoschilderij in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Ik had eerder fotoschilderijen besteld bij hen zonder problemen.
Nu 4 fotoschilderijen besteld, maar de kwaliteit was van alle 4 niet goed. Ze geven omruilgarantie. Formulieren ingevuld en toen begon het wachten…..
Sporadisch wordt er gereageerd op telefoontjes en e-mail…
Na weken toch 1 schilderij ontvangen.
Een paar dagen gewacht op de andere 3, maar helaas, tot nu toe nog steeds niets ontvangen.

@ linnenfotoschilderij:
Jammer, het hoeft toch zo niet te gaan! Sta ons gewoon te woord en reageer op onze e-mail.

Laat in ieder geval iets horen!
En... bezorg mij mijn 3 fotoschilderijen zoals afgesproken!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Linnenfotoschilderij in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht GOW

5 jaren geleden - In antwoord op uw e-mail van 30 juli 2012 waarin u schreef: - Het aankoop bedrag wordt terug gestort. - U ontvangt een kortingscode a 15,- Euro. _ Graag willen wij via klacht.nl een reactie van u ontvangen met nogmaals u ordernummer en rekeningnummer zodat wij het bovenstaande in gang kunnen zetten. - Inmiddels alle foto schilderijen ontvangen, maar omdat de kwaliteit wederom niet goed is, (op de zijkanten is de foto weer overgegaan in streepjes) gelieve het aankoopbedrag terugstorten. - Bestelnummer: 88959 - Mijn rekeningnummer is: 3217 07 869 (€ 44,00) met vriendelijke groet,

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Linnenfotoschilderij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Linnenfotoschilderij

Heeft op 13 september 2012 om 12:27 geantwoord

Er is met deze mensen via de mail contact geweest en hen daarin een aanbod gedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door GOW