Klacht: Lindo 300 e20 melding

op 08 februari 2018 over Zanussi in de categorie Electronica - Wasmachines

Mijn wasmachine is net ouder dan 2 jaar en valt dus niet meer onder de garantie.
Het is mijn eerste wasmachine, als ik had geweten dat ik beter een wasmachine met filterklepje had kunnen kopen, had ik dat gedaan.
Ondanks regelmatige schoonmaakbeurten, waspoeder gebruikend en regelmatig een hete was geeft het apparaat constant e20 meldingen en weigert af te pompen. Een monteur heeft er naar gekeken, maar de meldingen kwamen gewoon weer. Inmiddels wil hij helemaal niet meer afpompen en ook niet meer draaien. Zie ook foto.

Zanussi stond altijd bekend als betrouwbaar wasmachine merk, ben teleurgesteld dat we nu al een nieuwe moeten aanschaffen. Een wasmachine die je niet zelf kunt onderhouden is geen succes.

Het zou mooi zijn als Zanussi me tegemoet zou komen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zanussi over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zanussi in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zanussi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zanussi

Heeft op 21 februari 2018 om 15:44 geantwoord

Wat vervelend dat uw wasautomaat niet meer afpompt. U geeft aan dat het apparaat is onderzocht door een technicus maar dit betreft geen technicus van onze servicedienst.
Wij twijfelen niet aan de kunde van derden maar om een oordeel te geven, zal het apparaat onderzocht moeten worden door onze servicedienst. Wij zijn te bereiken via 0172-468 300.

Alle klachten die gemeld zijn door Mar-ijke