Klacht: Lindo 300

op 11 maart 2017 over Zanussi in de categorie Electronica - Wasmachines

Na mijn klacht te hebben gemeld is nog steeds geen oplossing. Ik word er echt een beetje moe van. Ik koop namelijk een wasmachine die zeker 6 jaar mee gaat en geen 2 jaar!!! Al na een halfjaar ana aankoop problemen maar oplossen ho maar. Net buiten de garantie en men wil het wel oplossen maar zo werkt dat niet! Jullie lossen het maar op. Ik ga niet betalen voor jullie belabberde service. Graag wil ik hier voor vrijdag 17 maart over gebeld worden! Zo niet dan ben ik genoodzaakt mijn rechtsbijstand in te schakelen. Resterende gegevens van eerdere contact zijn te vinden op 7609 gt 162. Mobiel nummer staat wel bij de gegevens op dit account en niet die van de zeveN bosjes. Het geluid wat wij al bijna 2 jaar moeten aanhoren snachts!!! kan niet langer. Dus los het op!!!

Nieuwe wasmachine
Kosteloze reparatie
Geld terug

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zanussi over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zanussi in behandeling genomen

Bericht van Zanussi

8 maanden geleden - Goedemorgen, Wij vinden het jammer om te horen dat u het gevoel heeft geen oplossing voor uw klacht te krijgen. Uit onze gegevens blijkt dat wij in mei 2015 bij uw wasmachine zijn geweest en dat de technicus de behuizing van de motormodule beter heeft vastgezet in verband met een bijgeluid. Na dit bezoek zijn er tot april 2016 geen klachten bij ons binnengekomen over het geluid. In april 2016 hebben wij naar aanleiding van een e-mail van u contact met u opgenomen maar zijn er helaas niet in geslaagd u te bereiken. In februari dit jaar heeft u contact met ons gezocht en hebben wij u gezien de eerdere reparatie in 2015 een kosteloze diagnose aangeboden. Gezien het apparaat buiten de fabrieksgarantie valt, hebben wij u aangegeven dat er voor een eventuele reparatie wel kosten berekend kunnen worden. Ons aanbod voor een kosteloze diagnose blijft staan. Mocht u hier gebruik van willen maken, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen; 0172 468 300. Met vriendelijke groet, Els Webcare Zanussi

Reactie van de melder van de klacht M Kuper

8 maanden geleden - Ik heb jullie diverse malen gebeld maar daar zijn zo te horen geen meldingen van gemaakt, betreft de kosteloze diagnose wat u aangeeft is ons niet aangeboden. Ook gaan wij zeker niet betalen voor de reparatie. We vinden het erg jammer dat jullie op deze manier met jullie klanten omgaan. Ooit gehoord van economische levensduur?

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zanussi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zanussi

Heeft op 16 maart 2017 om 17:20 geantwoord

Ik vind het vervelend te moeten vernemen dat u van mening bent dat de communicatie niet klopt.
Wat Zanussi u op dit moment kan aanbieden is een kosteloze diagnose. Een eventuele reparatie zal niet kosteloos niet aangezien het apparaat buiten de garantie is. Binnen de garantie is er een reparatie uitgevoerd en aangezien wij daarna niet hebben vernomen dat de klacht teruggekomen is, kunt u geen aanspraak maken op garantie op reparatie.

Nikki

Reactie van de melder van de klacht M Kuper

8 maanden geleden - Jullie hebben hem nooit gemaakt, ik heb tig keer gebeld. Ik verwacht dat jullie mij morgen 17 maart bellen zo niet dan schakel ik mijn rechtsbijstand in

Reactie van de melder van de klacht M Kuper

1 maand geleden - Nog steeds geen oplossing. Graag binnen 48 uur wasmachine ophalen en geld retour €429 zo niet gaan wij een gerechtelijke procedure aan wegens in gebreke blijven fabrikant

Bericht van Zanussi

1 maand geleden - Wij blijven bij de reactie die op 16 maart 2017 is geplaatst en zien geen reden om daarvan af te wijken.

Heeft op 05 oktober 2017 om 19:23 geantwoord

Ik wil op 6 oktober voor half 10 in de ochtend worden gebeld door een leidinggevende. Dit zijn geen oplossingen die jullie bieden.

Alle klachten die gemeld zijn door M Kuper