Klacht: Limburger laat na 40 jaar abonee stikke

op 07 juni 2021 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Ben reeds 40 jaar trouwe abonnee van deze krant en mag daarvoor prijs betalen van € 41 per maand. Nu las ik dat je als nieuwe abonnee contract kunt afsluiten voor 3 jaar en dat voor maar liefst € 29.50 per maand. Dit vond ik voor mij ook interessant en wilde ook nieuw contact afsluiten voor 3 jaar. Maarrrrr dit kan en gaat niet… actie alleen voor nieuwe leden !!!! Beetje gek toch. Ze willen geen leden verliezen en nieuwe zieltjes winnen.. Ik heb mijn lidmaatschap opgezegd hoe erg ik het ook vind maar ga echt niet na 40 jaar € 140 meer betalen dan nieuwe klant. Ergste is dat Limburger geen enkele moeite doet om trouwe abonnee te behouden….

Heel simpel mij als serieuze klant zien en ook contact van 3 jaar aanbieden....

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 07 juni 2021 om 13:24 geantwoord

Beste meneer van den Berg,

Bedankt voor uw melding, de abonnementen te vinden op onze site: www.limburger.nl zijn zoals u kunt lezen in onze voorwaarden alleen voor nieuwe abonnees:

Actievoorwaarden
De actie is alleen geldig voor nieuwe abonnees
De actie is niet geldig in combinatie met andere acties of aanbiedingen.
Een Compleet abonnement dien je minimaal één maand voor het einde van de looptijd van de actieperiode op te zeggen. Zonder opzegging loopt het abonnement na de actieperiode automatisch door tegen het dan geldende reguliere tarief.
Door het afsluiten van dit actieabonnement geef je Mediahuis Limburg toestemming om telefonisch en/of per e-mail contact met je op te nemen voor een aantrekkelijk vervolgabonnement.
Mediahuis Limburg behoudt zich het recht voor om zonder opgaaf van redenen de actie te wijzigen of te beëindigen.
Door deelname aan deze actie ga je akkoord met deze actievoorwaarden.
Bekijk alle actieabonnementen op www.delimburger.nl/abonnement.

Wat u mogen aanbieden is een abonnement voor de reguliere prijs van € 40.95 met de eerste 2 maanden gratis.
Mocht u hierin geïnteresseerd zijn neem dan contact op met onze klantenservice. Te bereiken op 088-7780888. Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 17.00 uur en op zaterdag van 08.00 uur tot 12.00 uur.

Zij kunnen u op al uw vragen antwoord geven.

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Heeft op 07 juni 2021 om 15:54 geantwoord

Ik wil gewoon gebruik maken van aanbieding waar ik mij weer voor 3 jaar abonnee maak en dat voor €29,50
Ander aanbod is gewoon niet juist voor iemand wat al 40 jaar abonnee is.

Alle klachten die gemeld zijn door Burd