Klacht: Lijn wordt opgezegd zonder dat ik dit heb gedaan!

op 06 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Beste meneer Westerhof,

Jammer dat je weggaat bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen.
Einde abonnement
We beëindigen je abonnement op 24 juli 2017. Vanaf die datum vervalt ook de maandelijkse incasso.
Afkoop
Je hebt je contract binnen de contracttermijn opgezegd. Dat mag, maar je moet natuurlijk wel het abonnementsgeld voor de resterende periode betalen. In jouw geval is dat € 223.67, berekend over de periode 24 juli 2017 – 29 mei 2018. Dit totaalbedrag wordt eenmalig in rekening gebracht. Je ontvangt hiervoor een aparte factuur.
Modem
Je hebt nog een modem voor internet van ons. Deze hoef je straks niet terug te sturen.
Heb je je bedacht?
Bel ons dan binnen 7 dagen op 020-754 4444. Wij zorgen er dan voor dat je abonnement gewoon doorloopt. Zonder extra kosten, dat spreekt voor zich. Of kunnen we je iets anders aanbieden dat beter bij je past? Bel dan ook even, wie weet komen we er samen uit.
Meer weten
Kunnen we je nog ergens mee helpen? Kijk op onze speciale opzegpagina.
We houden contact.

Tele2

Als ik de 24e gewoon mijn internet blijf behouden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joeri99