Klacht: Lijn bus 80 transferium Pettelaarpark

op 27 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Heel vaak heb ik te maken met bussen die niet op komen dagen. Bussen in de ochtend van 9:30 en op de terug weg bussen van 18:10 die gewoon weg niet komen! En zaterdag na 17:10 niet met de bus terug kunnen omdat die simpel weg ge vol is en pas 20 min later weer rijdt! Veel mensen zijn afhankelijk van deze bus ivm verkeer naar werk in de binnenstad!

Als bussen gewoon op komen dagen, en er iets gedaan word aan de bussen can zaterdag! Een extra op jet tijdstip van 17:20 misschien?

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 27 mei 2016 om 17:25 geantwoord

Beste Kevin,

Wat jammer om te lezen dat je vaak te maken hebt met bussen die niet op komen dagen. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat hier naar gekeken kan worden. Ook heb ik er melding van gemaakt dat je ervaart dat de bus op zaterdag eind van de middag vol zit. Door het intern doorgeven van je klacht kan dit meegenomen worden ten behoeve van de dienstregeling die nu gereden wordt en de materieelinzet zoals dat nu gedaan wordt. Excuses voor het ervaren ongemak. Ik hoop dat je in de toekomst verbetering zult ervaren.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Kevinvandergalien