Klacht: Lijn 92 richting grave vanaf Cuijk

op 18 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Elke dag ga ik met de bus en trein naar school/werk en weer terug. De heenweg is prima, ik kom netjes op tijd aan om de trein te pakken. Maar terug is werkelijk een drama. De trein komt om 17.23 aan en de bus vertrekt op precies dezelfde tijd. Vanwaar deze rare aansluiting? 9 van de 10 keer dat ik richting de bus loop vanaf de trein, rijdt de bus halverwege dat ik er ben, vlak voor mijn neus weg en voor velen andere. Vanwaar deze rare dienstregeling? Het lijkt wel alsof het expres is om mensen te pesten.

Als de bus tijd word aangepast naar een paar minuten later.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 18 augustus 2017 om 17:53 geantwoord

Beste Daniel96,

Jammer om te lezen dat de dienstregeling voor jou niet goed uitpakt.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen en alles perfect aan laten sluiten. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Als de vertrektijd van lijn 92 aangepast wordt dan zijn er reizigers die weer andere aansluitingen gaan missen. Uiteraard zal de dienstregeling geëvalueerd worden, waarbij aanpassingen in de toekomt mogelijk blijven. Ik heb je reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu dien je echter rekening te houden met de thans gepubliceerde dienstregeling. In december komt er een nieuwe dienstregeling. Hopelijk krijg je dan meer tijd om over te stappen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam

Heeft op 18 augustus 2017 om 18:29 geantwoord

Ik kan niet begrijpen dat iemand een alsuiting mist doordat de bus 1 a 2 minuten langer wacht. 10+ minuten vertraging is erg gebruikelijk op deze lijn, dus deze deze persoon in kwestie zou sowieso zijn overstap al missen door de vertraging. Los daarvan, vind ik het gewoon ronduit asociaal dat de buschauffeurs van Arriva niet iets langer wachten als ze zien dat treinreizigers naar de bus lopen. Bedankt voor deze oplossing waar ik niks aan heb.

Alle klachten die gemeld zijn door Daniel96