Klacht: Lijn 92 richting Boxmeer.

op 22 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf December heeft Arriva het overgenomen en sinds dien zijn de reis tijden en service heel erg slecht!!!
De bus komt niet opdagen…chauffeurs die bij de grote weg stoppen…veel te vroeg vertrekken van de bus station in Gennep en of veel te laat vertrekken.
Vanaf December tot aan vandaag heb ik per week wel 3 x in de week steeds moeten bellen.

Gewenste Oplossing:

Vanaf December tot nu toe totaal niet tevreden!!!
Ik ben het nu echt spug zat...mijn dochter is steeds de duppe en komt steeds te laat op school.
Ik vind nu wel dat ze mijn dochter tegemoed mogen komen.
Graag hoor ik het van jullie van Arriva hoor ik steeds maar niks .
Met vriendelijke groet,
Nora Joseph

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

9 maanden geleden - Hallo Nora, Jammer om te lezen dat het niet soepel verloopt met lijn 92. Zou je aan kunnen geven hoe laat je dochter lijn 92 meestal vanuit Gennep neemt? Dan stuur ik je klacht door naar de exploitatiemanager in de regio, zodat er naar de punctualiteit gekeken wordt. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 mei 2016 om 07:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Jammer om te lezen dat het niet soepel verloopt met lijn 92. Zou je aan kunnen geven hoe laat je dochter lijn 92 meestal vanuit Gennep neemt? Dan stuur ik je klacht door naar de exploitatiemanager in de regio, zodat er naar de punctualiteit gekeken wordt.

Gevraagde informatie ontbreekt helaas vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Jesaja