Klacht: lijn 5

op 30 september 2017 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wat u nu heeft bedacht ben ik zeer ontevreden over.
Wij komen uit de richting Hoogezand,parkeren altijd op P3 gaan met lijn 5 naar de binnenstad. Nu zijn jullie zomaar gestopt met Lijn 5vanaf P3.
En nu moet je met lijn 2 en overstappen bij UMCG op lijn 5. Wij vinden dit .een grote misser van jullie Ook voor de Duitsers is dit niet uit te leggen.Iemand die dit heeft bedacht zat achter zijn bureau te slapen denk ik. jullie ontrieven vele mensen hier mee.
met vriendelijke groet
Thea Roelfsema

Gewenste Oplossing:

Lijn 5 terug naar P3

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wat is dit voor doms