Klacht: Lijn 3 Berkum overvol en te laat en displays kapot

op 27 januari 2014 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stap elke werkdag bij de halte Eekwal/Centrum om 8:08 in bus 3 naar Berkum om op mijn werk te komen. Bijna altijd is de bus te laat en behoorlijk vol.

Vandaag was het echter rampzalig. Twee bussen reden door omdat ze te vol waren, daarna ben ik maar naar het station gelopen in de hoop dat ik daar dan wel in kon stappen. Toen ik zag hoe druk het daar was had ik de hoop al opgegeven, gelukkig kon ik alsnog nipt in de bus stappen, maar was ik al een half uur te laat op mijn werk. Bijna had ik nog een bus later moeten nemen.

Verder zijn ook nog eens alle displays van Syntus in Zwolle buiten werking waardoor je niet kan zien hoe lang het nog duurt voor de bus aankomt (melding: geen reisinformatie beschikbaar). Ook is bij de halte Eekwal/Centrum al wekenlang een display helemaal kapot (scherm is uit), waar de bus naar Stadshagen (lijn 1) op stond aangegeven die ik ’s avonds altijd moet hebben.

Lijn 3 naar Berkum tijdens spitsuren om de 7 minuten laten rijden in plaats van om het kwartier en de displays repareren zodat we de vertrektijden weer kunnen zien.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mitchel1994