Klacht: Lijn 2 is weer niet komen opdagen

op 18 juni 2021 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lijn 2 is voor de zoveelste keer in de ochtend weer niet gekomen, vanwege onderhoud. Aangezien de bus maar 1 keer per half uur rijdt, moest ik dus een half uur wachten, en kwam ik weer te laat op school. Dit is niet de eerste keer dat dit is gebeurt.

Naast dit was er een periode dat de bus veel te vroeg kwam in de ochtend, waardoor ik ‘m dus een aantal keer had gemist. Inmiddels zijn die tijden nu wel aangepast, maar dit had veel eerder aangegeven moeten zijn.

Gewenste Oplossing:

Het zou een goede oplossing zijn als er een vervangende bus gestuurd zou worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jitske_