Klacht: Lijn 131 vergeet twee maal te stoppen

op 04 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben vandaag met de lijn 131 van Tilburg naar Rijen gereden. Heen had ik de bus van 14.21, terug de bus van 19:03. Naar mijn idee beide dezelfde chauffeur. Zowel op de heen- als op de terugweg, vergat de chauffeur bij de halte waar ik op stop gedrukt heb, te stoppen. Op de heenweg stopte hij netjes een paar meter na de halte alsnog, maar op de terug weg lachte hij me uit en moest ik ‘maar even met een andere bus een halte terug rijden’ en vertikte hij om te stoppen. Ten eerste vind ik het feit dat eenzelfde man 2 keer vergeet te stoppen een hele slechte medewerker die eens goed vanuit Arriva mag worden aangepakt. Ten tweede vind ik de manier van handelen van de chauffeur echt belachelijk. Ik heb nu twee keer moeten betalen om van de halte hart van brabantlaan naar het station te moeten en ook weg terug te kunnen gaan, aangezien de chauffeur gewoon is doorgereden en dit bedrag wel van mijn OV kaart geschreven is. Ik zeg het nogmaals, zulke medewerkers kan een busmaatschappij zich beter arm dan rijk rekenen.

Ik wil dat de man die op deze dienst zat hier strikt op aangesproken wordt, aangezien het uitlachten van passagiers en vervolgens ook nog eens door te rijden absoluut geen fatsoenlijke manier van handelen is. Ook wil ik mijn reiskosten terug die ik heb moeten betalen van halte Hart van brabantlaan - Tilburg CS en terug van Tilburg CS naar Hart van brabantlaan.
Belachelijk, zo'n arrogante buschauffeur!!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 04 juli 2017 om 21:16 geantwoord

Beste Hilde131,

Niet leuk om te lezen dat de bus tot 2x toe niet bij de juiste halte s gestopt en dit waarschijnlijk ook nog eens dezelfde chauffeur is geweest.

Je klacht heb ik doorgegeven in de regio waar het verder wordt uitgezocht en opgepakt. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers.

Tevens geef je aan dat je graag het teveel betaalde bedrag terug wil hebben. Hiervoor kun je een restitutieverzoek indienen via het contactformulier op onze website invullen https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-opnemen.htm. Helaas kan en mag ik langs deze weg geen restitutieverzoeken in behandeling nemen.

Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad vandaag.
Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam