Klacht: Lijn 12

op 17 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Melissa17, Wat balen dat de bus er nog steeds niet is. Heb je de bus vooraf gereserveerd? Deze rit is namelijk een Belbus die alleen komt als je minimaal een uur vooraf belt met 0800-2802803. Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Melissa17

3 maanden geleden - Dat staat anders niet op 9292 en ook niet op het bordje bij de bushalte. Daar staat dat die rijd zonder belbus

Arriva

Heeft op 17 augustus 2017 om 09:41 geantwoord

Beste Melissa17,

Per rit staat aangegeven met een voetnoot of het een Belbusrit is of niet. Dat staat op de haltevertrekstaat. Je kunt deze informatie ook vinden in de dienstregeling van deze lijn op Arriva.nl

Het is natuurlijk wel erg vervelend dat je nu voor niets staat te wachten.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2vdW5aL.

^WB
Arriva Webcareteam

Als je vooraf niet gebeld hebt, zal de bus ook niet komen helaas.

Heeft op 17 augustus 2017 om 09:59 geantwoord

Op het bordje staat dat de bus rijd net als 08:11 en 07:11. En dat je vanaf 10:11 de belbus moet bellen

Alle klachten die gemeld zijn door Melissa17