Klacht: Lijn 10

op 29 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Over de bustijden van lijn 10, als een bus het niet haalt om bij een halte er op die tijd te zijn moeten de tijden veranderd worden.

Ik wacht al sinds 23:05 op een bus 10 over zou er eentje komen die is niet geweest.
De volgende zou er 40 zijn het is nu 49 en die is er nog steeds niet omdat ik op dit moment zo een afstand niet kan lopen moest ik gewoon wachten.

Gelukkig word ik nu gewoon opgehaald want anders zou ik hier over 5 uur nog steeds zitten.

Ik stuur zoiets ook op omdat het de zoveelste keer gebeurd en hoop dat er hier iets aan gedaan word.

Als de bus gewoon optijd komt

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 weken geleden - Beste Aozkn, Ik vind het erg jammer om te lezen dat je zo lang hebt moeten wachten op de bus. Gelukkig is de bus uiteindelijk wel gekomen, al begrijp ik dat het niet fijn is als je vanaf 23.05 bij de halte staat. Zou je kunnen aangeven bij welke halte je stond en in welke richting je wilde reizen? Met vriendelijke groet, ^SM Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Aozkn

3 weken geleden - Ik stond op station en ik moest naar kromhout, Maar de chauffeur zei dat hij buiten om zou rijden en heeft hij me afgezet op de sintjoris brug. Hij was super aardig enz dat is het niet alleen misschien stonden er ook mensen bij andere haltes waar hij niet langs is gereden gister avond.

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 augustus 2017 om 08:02 geantwoord

Beste Aozkn,

Bedankt voor de aanvullende informatie.

Wij zullen de melding doorsturen naar regio met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Excuses voor het ongemak.
Fijn om te lezen dat de chauffeur van de bus waar je mee bent gegaan zo vriendelijk is geweest tegen je.

^JP
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Aozkn