Klacht: Lijn 1 stadshagen houdt zich niet aan de tijden van 08:12 en 08:19

op 22 januari 2014 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Het is mij al verschillende keren overkomen dat lijn 1 Stadshagen op willekeurige tijden aan komt zetten bij de halte van Frankhuizerallee. Ik sta bij de halte om 08:11, zodat ik de bus van 08:12 kan nemen. Maar hij komt vaak niet opdagen of hij is vreselijk te laat (soms wel 8 min).
Het kan natuurlijk voorkomen dat de bus wel eens een keer te laat is, maar het gebeurt gewoon bijna elke ochtend. Dit is natuurlijk ONACCEPTABEL. Ik kom best wel vaak te laat op mijn werk, omdat de bus gewoon niet op tijd rijdt. Als die bus te vroeg is, vind ik dat gewoon niet kunnen. Die bus moet daar gewoon op tijd of 1 minuut later zijn. Ook als ik de volgende bus van 08:19 wil nemen, dan is hij ook vaak te laat (soms ook wel 5 a 6 min).

Ik zou het zeer op prijs stellen dat die bussen gewoon op tijd zijn! Hoe moeilijk is dat nou! Of pas de tijden aan, zodat ik daar rekening mee kan houden.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lexjansma