Klacht: Lijmlucht

op 29 januari 2014 over Visco Medical in de categorie Beddengoed

Begin januari hebben wij een matras besteld bij Visco Medical via Groupon. 24 dagen levertijd later kwam het matras aan.

Toen ik het matras uit de plastic verpakking haalde, kwam mij een scherpe lijmgeur tegenmoed. Eerst dacht ik dat dit de geur van de verpakking was.
Wij liggen nu twee uurtjes op het matras en hebben beiden hoofdpijn, een droge keel en hebben een licht gevoel in ons hoofd door deze lijmgeur.

We hebben onze oude matrassen maar weer uit de berging gehaald, want dit nieuwe matras is ‘onbeslaapbaar’.

Op internet regent het klachten over ViscoMedical, een aantal mensen ervaart deze zelfde klachten. ViscoMedical neemt de telefoon niet op en beantwoord geen mail. Op deze manier ben je als consument machteloos.

Wij hebben besloten om van de koop af te zien en verwachten ons geld teruggestort. Het matras kan opgehaald worden door ViscoMedical op het leverades. Door Groupon wordt alleen als oplossing gegeven het matras zelf te retourneren (kosten 200 euro bij verzenden). Dit is geen acceptabele oplossing. turen naar de leverancier. Een zwaar matras als deze versturen is een kostbare bedoening. Ik ben van mening dat ik als consument niet verantwoordelijk ben voor het leveren van een dergelijk ondeugdelijk product. De retourprocedure wordt nu onder het mom van ‘zichttermijn’ ingezet, maar dit sluit niet aan bij mijn klacht. Als consument behoor ik geen hinder te ondervinden van een dergelijke wanprestatie.

Geld terug en matras ophalen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Visco Medical

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Visco Medical nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rdriess024