Klacht: Lijdensweg

worstebrood op 15 september 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben al sinds maart bezig om mijn geld terug te krijgen ivm. teveel betaalde kosten. Vele mails later (ook van de douane) geeft UPS niet thuis. Hun houding is domweg arrogant. 1ZR8648F6831438620 is het pakketnummer.
En ik weet zeker dat er duizenden mensen zijn met hetzelfde probleem!

Mijn geld terug. En compensatie voor de tijd die ik hierin gestoken heb.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 15 september 2021 om 14:04 geantwoord

Beste Erik,

Bedankt voor uw bericht.

Ik snap dat u graag het geld gecrediteerd wilt hebben. Ik heb meteen voor u een bericht gestuurd naar onze betaal afdeling om dit op te lossen voor u. Hun gaan hier zo snel mogelijk mee aan de slag.

Ik wens u nog een prettige dag toe.

Met Vriendelijke Groet,

UPS Customer Service,
Begium The Netherlands

worstebrood

Heeft op 16 september 2021 om 15:53 geantwoord

Nee, dit is een standaard mail die ik al menig maal heb mogen ontvangen. Hierna gebeurt er niets meer. Ik ben pas tevreden als het verschuldigde bedrag op mijn rekening staat.

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Erik, Helaas hebben ze het druk bij die afdeling waardoor het langer duurt dan normaal om antwoord te krijgen. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Ik wens u nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service, Begium The Netherlands

Reactie van de melder van de klacht worstebrood

1 jaar geleden - Ach ja, die extra tijd kan er ook nog wel bij. Ik heb even terug gekeken. Mijn eerste poging was op 30 januari. Ik mag best zeggen dat ik een geduldig mens ben.

Reactie van de melder van de klacht worstebrood

1 jaar geleden - Het is niet te geloven. UPS heeft na 8 maanden zeuren eindelijk het verschuldigde bedrag over gemaakt. Ik begrijp dat het heel zwaar en ingewikkeld was om zover te komen. Ik hoop dat het bedrijf hierdoor niet dreigt failliet te gaan. Klacht.nl bedankt. Douane bedankt.

Alle klachten die gemeld zijn door worstebrood