Klacht: zeer trage mail-server van lijbrandt

Fenneman op 17 oktober 2014 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de mail via lijbrandt duurt minuten voor die binnen is. Met dezelfde apparatuur heb ik binnen enkele seconden de mail van mijn werk via een andere provider binnen.
Gebeld met lijbrandt. Klacht bekend kan weinig aan gedaan worden en gaat ook niet verbeteren. Hier blijft u dus in gebreke. Wat kunt u als oplossing aanbieden?

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als de snelheid van het ontvangen van de mail past bij mijn contract dat ik met u afgesloten heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 24 oktober 2014 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Fenneman,

Bedankt voor uw klacht. U geeft aan dat u niet altijd e-mails probleemloos
kunt versturen en ontvangen. Helaas zijn er een aantal pieken geweest inde
drukte op de e-mailserver. Hierdoor zijn de genoemde problemen veroorzaakt.

Onze excuses hiervoor. Wij proberen deze pieken zo veel mogelijk te voorkomen.

Met vriendelijke groet,
Fleur
Lijbrandt Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door