Klacht: Wel telefoonnummer overgenomen, maar vergeten het abonnement op te zeggen.

nancyjeroen op 29 januari 2013 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Levering van telefonie en internetdiensten met nummerbehoud overeengekomen met Lijbrandt. Daarvoor hoefden we zelf niets te doen, is ons meermalen verzekerd. (Voor de televisie wel, die hebben we dus ook zelf opgezegd.) Het nummer werkt niet meer via de oude provider, de e-mails verstuurd naar ons mail-adres bij de oude provider komen niet meer aan, doch de rekeningen blijven komen. Volgens scarlet heeft lijbrandt de diensten niet opgezegd. Lijbrandt zegt niet te weten dat die diensten opgezegd dienden te worden.

Restitutie van dubbel betaalde abonnementsgelden. Duidelijke en klantvriendelijke administratie (we krijgen alleen algemene brieven, geen brieven waarin zij gemaakte afspraken bevestigen.)

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb Lijbrandt een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 06 februari 2013 om 12:55 geantwoord

Beste meneer Schasfoort,

U vraagt om een vergoeding van de abonnementskosten vanwege de actieve oude aanbieder,
Wij bieden onder bepaalde voorwaarden de overstapservice aan. Echter is het dan wel noodzaak dat de klant ons de nodige gegevens aanlevert (zoals contractnummer bij de vorige provider). Zonder deze gegevens zijn wij niet gemachtigd uw abonnement op te zeggen. Daarnaast hebben wij geen wederzijdse overeenkomst met Scarlet en zal u dit abonnement helaas zelf op moeten zeggen.

Eventueel nummerbehoud kunnen wij wel voor u regelen.

Fleur
Lijbrandt Webcare

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door