Klacht: Verkeerde ontvanger

twente op 24 januari 2013 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Ik heb nu eindelijk, na twee jaar ongeveer glasvezel. Nu denk je dat alles dan ook zo geleverd wordt zoals twee jaar geleden ondertekend. Maar wat schets mij verbazing
( nou ja verbazing ik ben na twee jaar nergens meer verbaasd over) krijg ik er een ontvanger bij zonder opname functie terwijl die mij wel is toegezegt dit staat ook op de inschrijfformulier. Dus ik pak de telefoon maar weer eens een keer en bel met Lijbrandt de meneer aan de andere kant van de lijn zegt dat hij niets kan doen en dat ik maar een mail moet schrijven dit heb ik gedaan maar hier wordt niet op gereageerd. Ik heb vanmiddag maar weer eens een mail gestuurd,maar ik heb het gevoel dat dit niets helpt . Vandaar dat ik maar weer eens via klacht.nl contact probeer te krijgen, want ik zou nu toch wel eens graag de ontvanger willen die mij is beloofd.
Ik hoop nu dat het eens snel wordt geregeld en dat ik volgende week de juiste ontvanger krijg want ik heb lang genoeg moeten wachten.

De juiste ontvanger

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb Lijbrandt een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 06 februari 2013 om 11:46 geantwoord

Beste meneer Bomert,

Wij hebben uw officiële klacht op 19 januari ontvangen. Wij zullen deze in behandeling nemen. Wij sluiten de klacht op klacht.nl af.

Fleur
Lijbrandt Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door