Klacht: verkeerd voorlichten

jacky1210 op 13 januari 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Mijn moeder is niet juist geinformeerd door een medewerker van lijbrandt. ze heeft iemand op bezoek gehad van lijbrandt om over te stappen van Ziggo naar Lijbrandt, er is haar verteld dat alles voor haar geregeld zou worden. dit is niet gebeurd. er is een meneer langs gekomen om een kast in haar meterkast te plaatsen en dat was alles. er was haar verteld dat ze zelf helemaal niets hoefte te regelen en zelfs Ziggo voor haar opgezegd zou worden. nu kwam ze er achter dat ze dus dubbel aan het betalen is dus hebben wij (mijn man en ik) alles bij haar nagekeken en nu bleek dat er helemaal niks is aangesloten zoals beloofd. er hangt een kast van lijbrandt maar niet aangesloten. ze keek dus nog steeds tv via Ziggo! nu hebben wij de kast aangesloten en nu kan ze via lijbrandt tv kijken (wat ze dus eigenlijk helemaal niet meer wil want ze voelt zich bedonderd) maar ik heb ook contact gehad met lijbrandt en die ontkennen dat ze hebben gezegd dat ze alles voor haar zouden regelen.(hun woord tegen dat van mijn moeder) dat moet mevrouw zelf doen, dus ook Ziggo opzeggen. nou lekker is dat, deze medewerker heeft een verhaal zitten te vertellen dat dus van geen kant klopt! heel gemeen om mensen op leeftijd zo te misleiden!!!!!
Er zijn meerdere bewoners fout ingelicht door medewerkers van lijbrandt. heel gemeen allemaal. en ze zit er nu een jaar aan vast ook zo gemeen ze willen het niet terug draaien. zeer slechte service!!!

dat het contract word per direct word beeindigd!

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Lijbrandt

Heeft op 13 januari 2012 om 10:24 geantwoord

Geachte mevrouw Moes,

Lijbrandt vindt het vervelend om te horen dat de voorlichting niet goed is verlopen, er wordt op dit moment hard gewerkt aan een kwaliteitsverbetering t.o.v. de deur aan deur verkoop. Het contract zal per direct worden ontbonden en eventueel gefactureerde kosten zullen worden gecorrigeerd.

Excuses voor het ongemak,

Ruben
Webcare Lijbrandt

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

jacky1210

Heeft op 16 januari 2012 om 07:21 geantwoord

Als het bedrijf zich houd aan deze oplossing dan zijn wij zeer tevreden!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door