Klacht: veel storingen afgelopen jaar.

hmaaren op 04 september 2014 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

dikwijls viel het beeld weg geen telefoon of internet.
heb nu na 5 dagen zelf de monteur gebeld omdat lijbrandt dat niet regelen kon.

Gewenste Oplossing:

ik wil een schade vergoeding voor de lakse houding bij lijbrandt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 05 september 2014 om 08:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Van Maaren,

Bedankt voor uw klacht. U geeft aan dat u een storing heeft gehad en dat u hierbij niet snel bent geholpen door ons. Wij ziet dat u niet snel bent gebeld door de monteur en begrijpen uw klacht. Onze excuses dat wij niet snel een monteur voor u hebben geregeld. Uiteindelijk heeft u zelf met de monteursdienst gebeld voor een afspraak en is de storing na een week opgelost.

U vraagt ons om een schadevergoeding. Wij kunnen ons goed voorstellen dat u teleurgesteld bent in de afhandeling van uw storing. Wij zullen u daarom 25 euro vergoeden. Dit ziet u terug op de volgende factuur, later deze maand.

Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat u probleemloos gebruik blijft maken van onze diensten en doen ons uiterste best om u een volgende keer beter en sneller te helpen.

Met vriendelijke groet,
Fleur
Lijbrandt Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door