Mijn Klacht:
dikwijls viel het beeld weg geen telefoon of internet.
heb nu na 5 dagen zelf de monteur gebeld omdat lijbrandt dat niet regelen kon.
Gewenste Oplossing:
ik wil een schade vergoeding voor de lakse houding bij lijbrandt.

hmaaren op 04 september 2014 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie
dikwijls viel het beeld weg geen telefoon of internet.
heb nu na 5 dagen zelf de monteur gebeld omdat lijbrandt dat niet regelen kon.
ik wil een schade vergoeding voor de lakse houding bij lijbrandt.
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 05 september 2014 om 08:22 geantwoord
Beste meneer Van Maaren,
Bedankt voor uw klacht. U geeft aan dat u een storing heeft gehad en dat u hierbij niet snel bent geholpen door ons. Wij ziet dat u niet snel bent gebeld door de monteur en begrijpen uw klacht. Onze excuses dat wij niet snel een monteur voor u hebben geregeld. Uiteindelijk heeft u zelf met de monteursdienst gebeld voor een afspraak en is de storing na een week opgelost.
U vraagt ons om een schadevergoeding. Wij kunnen ons goed voorstellen dat u teleurgesteld bent in de afhandeling van uw storing. Wij zullen u daarom 25 euro vergoeden. Dit ziet u terug op de volgende factuur, later deze maand.
Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat u probleemloos gebruik blijft maken van onze diensten en doen ons uiterste best om u een volgende keer beter en sneller te helpen.
Met vriendelijke groet,
Fleur
Lijbrandt Webcare
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.