Klacht: Te vroeg afsluiting..

camida op 24 februari 2015 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze klacht is dat wij zeer ontevreden zijn omdat wij TE VROEG zijn afgesloten van al onze diensten, ja, van Internet, TV en telefoon.. dit vanwege een overstap naar een andere provider, pas per 9 Maart, maar Lijbrandt sluit ons op 20 februari al af.. Conclusie, verkeerde gegevens ingevoerd en verkeerd knopje ingeklikt.. en wij als klant zijnde nu 2,5 week zonder alle diensten zitten en dat terwijl we ouders zijn van 3 jongens die zelfs nu voorjaarsvakantie hebben en dus geen tv kunnen kijken of wat dan ook.. is er nood aan de man kan ik zelfs 112 niet bellen..

Oplossing volgens hun zou zijn eerder over te kunnen bij onze nieuwe provider, maar helaas kan dat niet en nee zelfs ons terug nemen duurt circa 2 a 3 weken.. dit is ja van de zotte…

Gewenste Oplossing:

Dat wij alle onkosten die wij zullen maken voor het gebruik kunnen maken van een internet via welke weg dan ook volledig vergoed krijgen en we dan ook nog een schade vergoeding zullen ontvangen..

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door