Klacht: Schandalig!

jahu op 25 december 2014 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Hierbij dan toch maar een klacht richting LIJBRANDT, REGGEFIBER en de andere betrokkenen.
Het gaat om mijn bejaarde ouders die ten onrechte al ruim anderhalve week!!!! zijn afgesloten. Vanaf dat moment heeft eerst mijn zus contact gezocht met de provider Lijbrandt. Zij gaven aan KPN te bellen. De KPN weet, wist van niets. Vervolgens heb ik het overgenomen van mijn zus. Ik heb vanaf 16 december bijna dagelijks, soms meerdere keren per dag, contact gehad met zowel jullie bedrijf als Lijbrand.
In eerste instantie werd meegedeeld dat het 3 weken !!!!! zou gaan duren voor mijn ouders weer signaal zouden hebben. Ik heb me voor hen sterk gemaakt dat ze voor de kerstdagen weer tv, telefoon en internet zouden hebben.
Mijn moeder is dementerend en is de laatste tijd vaak opgenomen in het ziekenhuis.
Ik heb dit herhaaldelijk genoemd. Maar je raadt het al. Mijn ouders hebben nog steeds geen signaal. Sterker nog. Sowieso tot en met 1 januari zal dit ook niet het geval zijn. Ik vind dit echt schandalig!!
Op 24 december (Woensdag voor de kerst)zou de aannemer zijn werk doen. Het signaal zou dan eer worden hertseld.
Mijn vragen:
1. Waar is het (nu weer) misgegaan?
2. Waar kan ik terecht (NU) Er zullen toch tijdens de feestdagen ook storingen moeten worden opgelost? Of blijven die mensen ook tot en met 1 januari zonder signaal?
3. Hoe wordt deze zaak nu op een fatsoenlijke manier opgelost?

Verder zou ik graag zien dat tot op de bodem wordt uitgezocht hoe dit zover heeft kunnen komen. Dat zal inhouden dat er overleg zal moeten plaatsvinden tussen Reggefiber en Lijbrandt en misschien anderen. Hiervan z0u ik graag een schriftelijke toelichting willen ontvangen.

ZSM weer signaal voor mijn ouders

Een fatsoenlijke reden waarom en waar alles is misgegaan.

Een tegemoetkoming, genoegdoening voor mijn ouders voor het ongemak. (Druk ik me nog voorzichtig uit)

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door