Klacht: regelmatig geen e-mail

Tranceltic op 16 oktober 2014 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

ik kan regelmatig geen e-mail ophalen en verzenden, dit gebeurd meerdere keren per dag. heb hierover regelmatig via twitter contact gehad met Fleur, maar krijg hier geen oplossing voor

als ik gewoon normaal zoals bij alle andere providers mijn mail kan lezen en verzenden wanneer ik dat wil

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - tot op heden niets gehoord van lijbrandt, de verstoringen worden steeds erger, nu dagelijks, kan vandaag al 1,5 uur geen mail ophalen

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Lijbrandt

9 jaren geleden - Beste meneer Marinussen, Bedankt voor uw klacht. U geeft aan dat u niet altijd e-mails probleemloos kunt versturen en ontvangen. Helaas zijn er een aantal pieken geweest inde drukte op de e-mailserver. Hierdoor zijn de genoemde problemen veroorzaakt. Onze excuses hiervoor. Wij proberen deze pieken zo veel mogelijk te voorkomen. Met vriendelijke groet, Fleur Lijbrandt Webcare

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 24 november 2014 om 11:58 geantwoord

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

Tranceltic

Heeft op 24 november 2014 om 14:39 geantwoord

op dit moment gaat het weer goed, nu afwachten of het zo blijft

Alle klachten die gemeld zijn door