Klacht: geregeld uitvallen telefoonlijn

RSw op 19 september 2014 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Op 7 aug. jl heb ik een storing gemeld( deze storing is vaker gemeld); div keren valt de telefoonlijn weg tijdens een gesprek. Er is wel een kiestoon maar kan geen in of uitgaande gesprekken meer ontvangen. Dit is een geregeld voorkomend probleem. Modem moet dan helemaal gereset worden en dan maar hopen dat hij het blijft doen

op 7 aug na mijn melding kreeg ik dit mailbericht.

Naar aanleiding van uw storingsmelding betreffende uw telefoniesignaal sturen wij u deze e-mail toe.

Helaas kunnen wij mogelijk niet alle zaken op een afstand testen. Echter hebben wij alleen het telefoonnummer van u waarop u storing ervaart. Door deze situatie willen wij u vragen om een ander telefoonnummer waarop wij u kunnen bereiken.

Onze klantenservice geeft te kennen dat u bezorgd bent over het doorgeven van uw telefoonnummer aan mogelijke derde partijen voor verkoopdoeleinden. Echter is de netwerkbeheerder een provider onafhankelijke organisatie die dient te beschikken over een mobiel nummer om mogelijke afspraken te kunnen maken. Helaas is het niet mogelijk om dergelijke afspraken te maken met onze klantenservice. Wanneer wij geen ander telefoonnummer hebben dan kunnen wij het probleem niet verhelpen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Lijbrandt

echter tot vandaag hebben we geen reaktie meer ontvangen;
daarom heb ik maar weer een mailtje hierover gestuurd;

17-09-2014 16:51

Is er een mogelijkheid om een klacht tegen uw bedrijf in te dienen?
tot op heden hebben jullie geen aktie ondernomen om de klacht zoals eerder (div. keren zelfs) gemeld door jullie verholpen te worden.

alleen als wij een ander telefoonnr door geven willen jullie naar de klacht kijken.
dit lijkt veel op chantage.
waarom zou ik een mobiel nr doorgeven die niet van mij is en die ik niet altijd in mijn bezit heb.
het betref een mobiel nr die zakelijk wordt gebruikt door div personen.

jullie kunnen ons wel per email bereiken zie onderstaande mail waar jullie naar chantage ruikend bericht hebben geplaatst.

afspraken kunnen dus ook via mail of evt de normale telefoonlijn (indien die het wil doen) maken.
ik ben niet in het bezit van een ander mobiel nr en ben het ook niet van plan om die aan te schaffen.
zie de noodzaak daarvan niet in.

ben benieuwd wanneer er daadwerkelijk naar de klacht zal worden gekeken.
misschien dat ik dit maar eens bij de ombudsman ga melden.

m vr gr

Hierop kwam vandaag dit antwoord:

Beste meneer, mevrouw S…………..,

Graag reageren wij op uw e-mail van 17 september 2014 waarin u aangeeft problemen te ervaren met uw telefoondienst.

Naar aanleiding van uw e-mail hebben wij meerdere malen geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Wij hebben u niet kunnen bereiken.

Mocht u nog vragen hebben dan zijn wij telefonisch te bereiken op werkdagen van 09:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur op 088 -555 2 555.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Lijbrandt

Niemand hier in huis heeft ooit een telefoon horen overgaan die niet werd opgenomen. Wat zij dus melden is grote onzin; men doet er gewoon niets meer aan.

waar kan ik meldingen kwijt dat deze firma nu eens doet waarvoor wij betalen.

Het is niet alleen hinderlijk als telefoongesprekken wegvallen; maar soms zijn er ook televisie kanalen die geen signaal hebben.

Al met al heb ik een zeer slecht gevoel bij dit bedrijf.

als ze eens doen wat er gedaan moet worden;
en geen grote onzin verhalen en dreigementen; chantage berichten ed vertonen. het is van de zotte dat je op deze wijze zgn klantvriendelijk behandeld wordt.
dit is geen klantvriendelijk bedrijf enkel een centen opstrijk berijf.

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Lijbrandt

9 jaren geleden - Geachte heer Sweerts, Graag willen wij reageren op uw klacht naar aanleiding van uw telefonie probleem. Wij vinden het heel vervelend om te lezen dat uw probleem niet naar uw tevredenheid is opgelost. Wij willen graag een monteur bij u langs sturen , hier hebben wij echter wel een telefoonnummer voor nodig waar u telefonisch op te bereiken bent. Graag ontvangen wij een telefoonnummer waarop onze monteur u kunt bereiken om een afspraak met u te maken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lijbrandt

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 03 oktober 2014 om 09:00 geantwoord

Beste meneer Sweerts,

Het probleem is inmiddels opgelost.

Heeft u vragen?
Heeft u vragen over deze e-mail? Bel ons dan gerust. Ons nummer is 088-555 25 22. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur.

Fleur
Lijbrandt Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door