Geboden Oplossing:
Beste Romer,
Onze overstapservice kan van start gaan op het moment dat ons abonnement volledig actief is, op deze manier weten we zeker dat onze klanten niet zonder diensten komen te zitten op het moment dat er moet worden overgestapt. Uw abonnement is volledig actief sinds 4 januari, op 5 januari heeft u per e-mail de gegevens gestuurd voor de overstapservice.
Helaas bent u verkeerd geïnformeerd over het e-mailadres waar u de informatie heen moest sturen, op 16 januari heeft u de gegevens alsnog naar het juiste e-mailadres gestuurd.
Onze collega's zijn meteen voor u aan de gang gegaan met de overstapservice, op 23 januari is uw telefoonnummer overgenomen. Na de overname is de opzegging van het abonnement (met uitzondering van het TV gedeelte) voor u opgezegd, de opzegdatum die wij door hebben gekregen is 7 februari 2013.
Omdat wij het vervelend vinden dat u verkeerd bent voorgelicht en hierdoor langer heeft moeten wachten op uw overstap + opzegging willen wij u uit coulance 2 weken abonnementsgeld vergoeden, deze vergoeding wordt binnen 2 facturen voor u verwerkt.
Omdat wij uw klacht nu online hebben behandeld hebben wij uw klacht bij onze klachtenafdeling gesloten, u ontvangt hier verder geen bericht van.
Met vriendelijke groet,
Ruben Smith
Webcare Lijbrandt