Klacht: afstandsbediening

Theo Verhofstad op 02 september 2014 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Op 23 Augustus 2014 heb ik contact gehad met lijbrandt over mijn afstandsbediening.
De ok knop op de afstandsbediening doet het helemaal niet,en aangezien dat je met alles de oke knop moet gebruiken is dit zeer lastig.
Daarop werd door lijbrandt gezegd dat ik natuurlijk gratis een nieuwe afstandsbediening zou krijgen ,deze zou 25 Augustus worden afgestuurd.
Donderdag weer gebeld omdat ik nog steeds niets had gekregen , zou opnieuw worden nagevraagd .
2 Sept. maar weer eens gebeld omdat het er nog steeds niet is ,wordt weer opnieuw nagevraagd want de afstandsbed. zou 25 Aug. zijn afgestuurd.Ik word dus steeds aan het lijntje gehouden ,en heb intussen aangegeven nog twee dagen te wachten en anders maar naar een andere provider moet gaan want dat is sneller geregeld.

Als ik morgen 3 September mijn afstandsbediening heb met excuses van Lijbrandt.

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 03 september 2014 om 07:37 geantwoord

Beste meneer Verhofstad,

Bedankt voor uw klacht. Wij kunnen ons goed voorstellen dat het erg vervelend is dat u nu geen digitale televisie kunt kijken. Wij zorgen ervoor dat de afstandbediening met spoed naar u toekomt. Onze excuses dat u de afstandbediening nog niet heeft ontvangen.

Fleur
Lijbrandt Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door