Klacht: 24 uur zonder iets

RoosW op 28 november 2013 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

24 uur geleden hield na lang probleemloos gefuctioneert te hebben alles op. Het modemkastje was donker en gaf een klikkend geluid. Na advies van de helpdesk stroom eraf en na enige tijd weer aan. Dit resulteerde in de 3 bovenste lampjes dit in het zelfde ritme knipperen, en verder niets. Lijbrandt ging dit melden aan de netwerkbeheerder en het zou in orde komen. Dit was de start van de grote stilte.. Niets hoor je, Lijbrandt geeft geen thuis de geheimzinnige netbeheerder zal het binnen 5 dagen fixen 5, vijf, VIJF dagen?! Dat is absurd te noemen. Upc was knudde maar sneller dan dit, en tegenwoordig vind ik 1 dag zonder al niet kunnen! Ik heb mij via mobiel internet ingelezen blijkt de netbeheerder kpn te zijn……. Lekker dan, die laat alle niet kpn klanten lekker sudderen ipv helpen. Het meest ergert mij de slechte / ontbrekende communicatie! Enig advies?

Gewenste Oplossing:

Werkend internet en tv.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Lijbrandt

10 jaren geleden - Beste meneer Roos, Wij proberen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er meer bekend is, laten wij het u weten. Met vriendelijke groet, Fleur Lijbrandt Webcare

Bericht van Lijbrandt

9 jaren geleden - Beste meneer Roos, Wij hebben bericht ontvangen van de netwerkbeheerder dat het probleem is verholpen door de adapter te vervangen. We horen graag of alle diensten weer naar behoren werken. Met vriendelijke groet, Fleur Lijbrandt Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

RoosW

Heeft op 09 december 2013 om 10:36 geantwoord

In totaal 6 1/2 zonder internet, telefoon en televisie gezeten, omdat de voeding van het modem kapot was, 5 seconden werk, en duidelijk een bekende klacht. 6 1/2 dag dat vinden ze heel normaal, de monteur die namens Reggefiber gestuurd was had het zelfs over 8 dagen ruimte, In wat voor wereld leven jullie?! 24 uur is het max, en dus overgetapt op UPC, slechtere tv beeldkwaliteit, belachelijk geknepen upload van 6Mb maar ales in 1 hand en een winkel waar je stoom af kan blazen ipv de hulplijn van Lijbranndt die na het doorgeven aan Reggefiber (KPN) geen info meer heeft, en verder moet je maar bereikbaar blijven....
OK het is opgelost, maar niet te verteren! Ik kan ook niet geloven dat jullie andere klanten dit zouden pikken :-( Hoe verknoei je de toekomst (glasvezel) :-S

Lijbrandt

Heeft op 09 december 2013 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Roos,

Wij hebben bericht ontvangen van de netwerkbeheerder dat het probleem is verholpen door de adapter te vervangen. We horen graag of alle diensten weer naar behoren werken.

Met vriendelijke groet,
Fleur
Lijbrandt Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door