Mijn Klacht:
24 uur geleden hield na lang probleemloos gefuctioneert te hebben alles op. Het modemkastje was donker en gaf een klikkend geluid. Na advies van de helpdesk stroom eraf en na enige tijd weer aan. Dit resulteerde in de 3 bovenste lampjes dit in het zelfde ritme knipperen, en verder niets. Lijbrandt ging dit melden aan de netwerkbeheerder en het zou in orde komen. Dit was de start van de grote stilte.. Niets hoor je, Lijbrandt geeft geen thuis de geheimzinnige netbeheerder zal het binnen 5 dagen fixen 5, vijf, VIJF dagen?! Dat is absurd te noemen. Upc was knudde maar sneller dan dit, en tegenwoordig vind ik 1 dag zonder al niet kunnen! Ik heb mij via mobiel internet ingelezen blijkt de netbeheerder kpn te zijn……. Lekker dan, die laat alle niet kpn klanten lekker sudderen ipv helpen. Het meest ergert mij de slechte / ontbrekende communicatie! Enig advies?
Gewenste Oplossing:
Werkend internet en tv.
