Klacht: Light InThe Box laat bestelling betalen. Levert niet.

op 15 januari 2020 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

D.d. 19-12-19 twee vesten besteld bij Light In The Box via accountapp en direct betaald via PayPal.

Light In The Box gaf mijn huisnummer niet door aan DHL en droeg mijn bestelde vesten niet fysiek.over aan DHL.

Vele contactpogingen via Twitter en tickets via de accountapp verder, resteert één conclusue: Light In The Box is malafide.

Mijn betaling werd geïncasseerd; mijn bestelling is nooit geleverd; mijn berichten en vragen zijn afgedaan met dat DHL het niet goed doet (DHL toonde mij aan dat Light In The Box mijn huisnummer niet opgaf en de bestelling niet fysiek overdroeg).

Via PayPal berichtte ik aan Light In The Box:
woensdag 1 januari 2020 15:51:20 uur: 19-12-19 Twee vesten besteld via mijn accountapp van verkoper LightInTheBox. € 57,84 Betaald via PayPal. Vele tweets en tickets in mijn appaccount verder, inclusief screenshots van DHL (LightInTheBox gaf mijn huisnummer niet op en bood de fysieke zending niet aan bij DHL), waarop LightInTheBoxniet inhoudelijk reageert, is duidelijk dat LightInTheBox er malafide praktijken op nahoudt. Ze ontvingen van mij € 57,84 en ik ontving de 19-12-19 door mij bestelde en betaalde artikelen niet. Ik wil per ommegaande € 57,84 terug ontvangen vanLightInTheBox. Gevraagde terugbetaling: 57,84 EUR;
woensdag 1 januari 2020 16:06:29 uur: LightInTheBox, ik wens mijn betaling van € 57,84 onmiddellijk terug te ontvangen. Werkt u niet mee, dan open ik een geschil via PayPal. Desnoids neem ik.juridische stappen.

Wanneer ik.mijn betaling per ommegaande volledig teruggestort krijg en nooit meer iets met Light In The Box te maken heb.

Reactie van de melder van de klacht SmileyJes

10 maanden geleden - Via Klacht.nl:Vervolg 02-01-20 2: Zojuist mail van Lightinthebox: Beste ...,     Dit is een verzendbericht van LightintheboxMiniinhebox.     Uw LightInTheBox-pakketstatus is recentelijk niet bijgewerkt In deze situatie kunt u contact opnemen met het koeriersbedrijf (als u voor Expressverzending hebt gekozen) of uw lokale postkantoor om het te controleren en de aflevering te regelen.En dat terwijl Lightinthebox mijn huisnummer nog steeds niet doorgaf aan DHL, mijn betaalde bestelling niet fysiek overdroeg aan DHL... en mijn talloze tweets en mijn accountappticketberichten negeert... en dan zó'n mail sturen? Wat denken jullie wel, Lightinthebox?Vervolg 02-01-20 2:Bestel niet bij Lightinthebox. Zie reviews her en der via Internet. Google ook eens voor bedrijfsinfo.Geen enkele reactie van Lightinthebox op mijn vele PB's (tweets) en mijn zeer vaak herhaalde vragen en opmerkingen via tickets in mijn accountapp bij Lightinthebox.01-01-20 Via PayPal bericht aan Lightinthebox gestuurd dat ik afzie van de koopovereenkomst en het 19-12-19 door mij betaalde bedrag van € 57,84 per ommegaande teruggestort wens te krijgen. Vooraangekondigd dat een claim volgt indien ik dit bedrag niet teruggestort krijg.Lightinthebox is te beroerd om mijn huisnummer aan DHL door te geven (vele malen om verzocht) en heeft de fysieke bestelling nooit aan DHL overgedragen (herhaalde info DHL).(Ik vernam trouwens via diverse bekenden, dat douanekosten volgen als een bestelling wél bezorgd wordt. Zou netjes zijn als Lightinthebox dat op site en in app zou aangeven.)De praktijken van @Lightinthebox rieken naar oplichting. Geld incasseren en niet leveren. En vervolgens niet thuis geven als je als vooraf betalende klant vragen stelt. Of standaard lulkoekantwoorden geven, áls je reactie krijgt op een vraag, die geen antwoord geven op je vraag en die kant noch wal raken.Zeer, zeer slecht.Vervolg 30-12-19:Lightinthebox reageert na eindeloze tweets, PB's en tickets aanmaken in mijn account van hun app nu met een mail: Geachte klant, bedankt voor het winkelen bij ons. Het spijt ons om te horen dat u niet tevreden bent met uw winkelervaring, maar we willen graag de beste klantenservice leveren. Als u hulp nodig hebt van aftersales service, kunt u een ticket indienen. Dit is de link voor contact met (... link Lightinthebox hier verwijderd omdat Trustpilot geen links accepteert ...). Zij zullen graag binnen 24 uur professioneel hulp bieden.Deze tekst van Lightinthebox is onzin en gelogen.Ik heb inmiddels zo'n 13 keer via diverse kanalen uitgelegd dat ik nu mijn betaalde bestelling wens te ontvangen. En dat ik maatregelen tref indien dat niet gebeurt.Lightinthebox geeft geen antwoord op mijn vraag waar mijn bestelling is en negeert mijn input van DHL dat ze mijn huisnummer niet aan DHL doorgaven en dat DHL dus niet kan bezorgen.Gepruts van Lightinthebox. Als mijn betaalde bestelling niet geleverd wordt dan wel als ik niet het volledige bedrag dat ik betaalde krijg teruggestort, doe ik aangifte. Dat is geen dreigement, maar een belofte.Ik zou het wel weten, Lightinthebox. Zorg dat je je image van malafide ondernemen snel van je afschudt. Kom de koopovereenkomst na met een klant die betaalde, lever mijn betaalde bestelling en houd op met standaardreacties typen op concrete vragen.

Reactie van de melder van de klacht SmileyJes

7 maanden geleden - Uiteindelijk leverde LightInTheBox totaal andere vesten dan die ik bestelde. Er loopt nu drie maanden een PayPalclaim. Lightinthebox retourneert het door mij betaalde bedrag niet.Onbetrouwbaar bedrijf.

Reactie van de melder van de klacht SmileyJes

7 maanden geleden - Na drie maanden verzenden van talloze berichten via accounttickets, mails en PayPal aan LightInTheBox, heeft het recht gezegevierd.Ik ontvang zowel de aankoop- als retourneringskosten terug. Hulde aan PayPal, dat de eerder gesloten PayPalclaim op mijn herhaalde verzoeken heropende en nu succesvol afsloot. Ik waarschuw iedereen: bestel nooit bij LightInTheBox. Onbetrouwbaar, dubieus, Chinees bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door SmileyJes