Mijn Klacht:
D.d. 19-12-19 twee vesten besteld bij Light In The Box via accountapp en direct betaald via PayPal.
Light In The Box gaf mijn huisnummer niet door aan DHL en droeg mijn bestelde vesten niet fysiek.over aan DHL.
Vele contactpogingen via Twitter en tickets via de accountapp verder, resteert één conclusue: Light In The Box is malafide.
Mijn betaling werd geïncasseerd; mijn bestelling is nooit geleverd; mijn berichten en vragen zijn afgedaan met dat DHL het niet goed doet (DHL toonde mij aan dat Light In The Box mijn huisnummer niet opgaf en de bestelling niet fysiek overdroeg).
Via PayPal berichtte ik aan Light In The Box:
1.
woensdag 1 januari 2020 15:51:20 uur: 19-12-19 Twee vesten besteld via mijn accountapp van verkoper LightInTheBox. € 57,84 Betaald via PayPal. Vele tweets en tickets in mijn appaccount verder, inclusief screenshots van DHL (LightInTheBox gaf mijn huisnummer niet op en bood de fysieke zending niet aan bij DHL), waarop LightInTheBoxniet inhoudelijk reageert, is duidelijk dat LightInTheBox er malafide praktijken op nahoudt. Ze ontvingen van mij € 57,84 en ik ontving de 19-12-19 door mij bestelde en betaalde artikelen niet. Ik wil per ommegaande € 57,84 terug ontvangen vanLightInTheBox. Gevraagde terugbetaling: 57,84 EUR;
2.
woensdag 1 januari 2020 16:06:29 uur: LightInTheBox, ik wens mijn betaling van € 57,84 onmiddellijk terug te ontvangen. Werkt u niet mee, dan open ik een geschil via PayPal. Desnoids neem ik.juridische stappen.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik mijn betaling per ommegaande volledig teruggestort krijg en nooit meer iets met Light In The Box te maken heb.
