Klacht: pakketje niet volgbaar maar wel verzonden + al weken geen reactie op emails

mood op 08 maart 2013 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben weken geleden iets besteld en kregen dit pakketje al snel binnen maar daar zat maar de helft in. Via mijn bestellingen contact gezocht met Light in the box en ik kreeg al snel antwoord terug met een keuze om de artikelen alsnog te versturen of een tegoed van 70 dollar Ik heb aangegeven mijn artikelen te sturen. Daarna geen reactie meer gehad van LiTB. Ook niet na meerdere keren emails sturen. In de tussentijd had ik ook een nieuwe bestelling geplaatst en voor standaard verzending betaald. Deze had ik vorige week al gehad moeten hebben maar nog steeds niets binnen. Het is verzonden met Bulkairmail en ik kan nergens het pakketje volgen ondanks dat ik een verzendcode via de mail had gekregen. Nu is het volgende probleem dat wij over 3 weken niet meer op dit adres wonen maar en nog steeds onze artikelen niet hebben en dat we gewoon 0,0 reactie van litb krijgen.

Gewenste Oplossing:

Wij willen onze artikelen graag zo spoedig mogelijk ontvangen en dat litb gewoon de mailtjes beantwoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 07 augustus 2013 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wij hebben het probleem reeds opgelost en tevens uw ticket beantwoord. Als u nog overige vragen hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door