Mijn Klacht:
Wij hebben weken geleden iets besteld en kregen dit pakketje al snel binnen maar daar zat maar de helft in. Via mijn bestellingen contact gezocht met Light in the box en ik kreeg al snel antwoord terug met een keuze om de artikelen alsnog te versturen of een tegoed van 70 dollar Ik heb aangegeven mijn artikelen te sturen. Daarna geen reactie meer gehad van LiTB. Ook niet na meerdere keren emails sturen. In de tussentijd had ik ook een nieuwe bestelling geplaatst en voor standaard verzending betaald. Deze had ik vorige week al gehad moeten hebben maar nog steeds niets binnen. Het is verzonden met Bulkairmail en ik kan nergens het pakketje volgen ondanks dat ik een verzendcode via de mail had gekregen. Nu is het volgende probleem dat wij over 3 weken niet meer op dit adres wonen maar en nog steeds onze artikelen niet hebben en dat we gewoon 0,0 reactie van litb krijgen.
Gewenste Oplossing:
Wij willen onze artikelen graag zo spoedig mogelijk ontvangen en dat litb gewoon de mailtjes beantwoord.
