Klacht: Leveringstijd !

Pussycatdolls op 22 januari 2013 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb twee jurken besteld en voor een snelle verzending 17 euro betaald !! Dan zouden de jurken ongeveer precies op tijd komen voor de bruiloft. En nu nadat ik ze besteld en betaald heb lees ik overal dat ze of een dag voor de bruiloft of gewoon te laat zullen komen ! Waarom stat er dan in vredes naam 3-5 dagen ??!! En waarom zie ik dat allemaal pas nadat alles afgehandeld is ??!
Maar goed en dan is t ergste dat ik geen contact op kan nemen !! Alleen maar stomme mailtjes die zogenaamd binnen een dag beantwoord worden. Nou de mijne niet hoor ! Ik hoop maar dat ze of op tijd komen of op tijd komen. En anders hebben ze een ontzettende probleem ! Want ik heb er potverdoriee 30 euro belasting aan betaaald !!!

Als ik eindelijk een keer antwoord krijg op mijn mailtjes. En dat ze me garanderen dat de jurken waar ik me rot voor gewerkt heb voor 29 januari 2013 binnen komen !!

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 14 augustus 2013 om 03:17 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door