Klacht: Klacht + oplossing + klacht

Etienneke op 28 januari 2013 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had 2 tablets besteld en gekregen. Van de extra kosten, douane en invoer, was ik op de hoogte.
Blijkt 1 tablet niet te werken. Contact met LITB gehad en die zouden een nieuwe sturen, kapotte tablet mocht ik houden.
Alleen moet ik nu weer de douane en invoer kosten betalen.
Er is mij toegezegd dat ik een kopie digitaal moet sturen waarin de kosten zichtbaar zijn maar nadat ik dit heb gedaan heb ik niets meer vernomen. 3 weken zijn voorbij en nu doet de site van LITB het niet????

Gewenste Oplossing:

Ik was tevreden natuurlijk alleen nu wordt ik aan mijn lot overgelaten.
Ik heb de laatste keer 42,42 betaald aan UPS terwijl ik daar al voor betaald heb. Dus geef die kosten terug doordat jullie vergeten zijn te vermelden dat het om een retour zending ging.
Verder ben ik tevreden over de produkten en de eerste afhandeling.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Het heeft even geduurd maar wij hebben keurig netjes ons geld terug gekregen van LightInTheBox.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 13 augustus 2013 om 03:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket in rekening voor invoerrechten is gebracht. Wij vinden het jammer voor de extra kosten. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door