Klacht: Bestelling niet ontvangen

EKARTZ38 op 12 maart 2013 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wacht op mijn bestelling van 27 december (geplaatst) ,oorspronkelijk zou het geleverd worden op 19 januari 2013.Eerst zou 1 van de twee artikelen uitverkocht zijn.Deze melding kwam net voor de verzenddatum (toevallig).Toen opgegeven dat ik dus een vervangend artikel wilde,toen zou mijn bestelling op 22 februari verstuurd worden.Wederom net voor of na deze datum ook het vervangend artikel uitverkocht (toevallig).Nu weer een artikel doorgegeven zou op 2 maart verzonden worden ,u raad het al wederom niks ontvangen en reeds tientallen mails verder geen artikelen als betaalde som ontvangen.Geduldig aan het wachten of mijn bestelling er nog gaat komen ,als ze nog weten wat deze is na al die “sorry,uitverkocht onzin” verhalen.

Zeker geen aanrader om hier wat te bestellen,eens maar dan ook echt nooit meer.

Gewenste Oplossing:

Volledige bedrag dat door mij is betaald retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 07 augustus 2013 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wij hebben het probleem reeds opgelost en tevens uw ticket beantwoord. Als u nog overige vragen hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door