Klacht: light in the box afzetters

op 25 januari 2014 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Wij hebben op 17 januari pakken besteld van carnaval van lightinthebox.com. Hierbij moesten we rekening houden met maximaal 35 dagen om de bestelling klaar te maken en maximaal 5 dagen voor het verzenden. Dit zou dus betekenen dat we 26 februari de pakken binnen zouden moeten hebben. Dat is net precies voor carnaval, prima dus. Toen we deze berekening hadden gedaan zijn we gaan bestellen en betalen. Toen we eenmaal de bevestiging hadden stond er op dat onze pakken 9 maart aan zouden komen. Dit is dus te laat. Ze houden zich hierbij al niet aan hun afspraken. Naar wat overleg met de vriendinnen hebben we er toch maar voor gekozen om de bestelling te annuleren omdat gokken dat ze toch op tijd binnen zouden zijn een te grote gok zou zijn. We hebben dus de bestelling geannuleerd, waarop we het bericht krijgen dat we 50% van de betaling maar terug krijgen.! We betalen nu 142,25 en we krijgen dus helemaal niets! Omdat light in de box zijn afspraak over de verzend tijd niet na kan komen, moeten wij 142,25 betalen zonder dat we überhaupt iets krijgen! dit is toch niet normaal?

wat wij als oplossing zien kan bestaan uit 2 verschillende dingen:
1) light in the box zorgt ervoor dat de pakken voor 27 februari geleverd worden
of
2) we krijgen ons hele geld bedrag terug, omdat het een fout van light in the box zelf is.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Light in the box

Heeft op 16 mei 2014 om 03:42 geantwoord

Beste Klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat het probleem reeds enige maanden oud is. Onze welgemeende excuses voor het niet eerder behandelen van dit vraagstuk op Klacht.nl. Mochten we u alsnog ergens mee kunnen helpen, dan doen wij dat uiteraard direct en met plezier. In het geval dat u nog overige vragen, problemen of klachten hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

Marianne

LightInTheBox

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hillegerbecks1994