Mijn Klacht:
Telford heeft als gezegde een vaste lage prijs.
Internet televisie en telefoon voor €38.50.
Mooi niet want als je gewoon telefoon heb dan betaal je 9 cent als starttarief en 9 cent per minuut.
Ga je naar bellen onbeperkt dan betaal je €17.50 bovenop de standaard prijs (zit wel gratis 06 bellen bij).
Maar op tv hoor je en zie je niks over het bellen nee je ziet een kaal beginbedrag en dat is misleidend.
Wij hebben nu in 3 maanden nog geen een rekening gehad die uitkom op 38.50+17.50 = €56.00.
Nu hebben ze €10,- extra afgehouden voor juni met het extra kanalenpakket dat wij gestopt hebben in mei.
Ja zeggen ze dat krijg je terug want wij rekenen vooraf.
Dat is toch kolder en extra werk met onkosten.
En de helpdesk of klantenservice dat is gewoon een simpele ramp.
Kortom we gaan volgend jaar( 1jaar contract) of eerder terug naar de oude provider
Gewenste Oplossing:
Telford sturen naar een cursus: Hoe ga ik om met klanten zodat ze geholpen worden.
Een ander factuur systeem zou uitkomst bieden.
En een reclame die transparant is.