Klacht: Liefde&passie brood kleiner

op 01 september 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Sinds kort (zomer 2016) zijn de ‘liefde&passie’ broden (in ieder geval de meerzaden) kleiner geworden. Gebruik het elke dag. Dus weet precies hoe groot ze zijn. Bij het smeren viel me al op dat het kleiner leek. Dacht nog aan een toevallig klein uitgevallen brood. Maar alle volgende waren ook gewoon kleiner. De laatste schijven zijn bijna eenhapscrackers. Het zijn gewoon geen ‘boterhammen’ meer. Op de verpakking staat ook geen gewichtsaanduiding. Dus het is ook niet te controleren. Heel slim. Je koopt gewoon ‘een brood’.

Meerdere oplossingen. Broden weer maken zoals ze waren. (Aanbevolen) Of geef aan dat ze kleiner zijn geworden. (het eerlijkst) Maak ze zoals ze waren en verhoog de prijs (als meer winst het doel is) Of verlaag de prijs (nog eerlijker). Wat gaat AH hier aan doen?

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Combo1100