Klacht: Korting niet verrekend

op 16 januari 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Blijkbaar werkt de lidl-app niet helemaal, bv 30% korting op de andijvie was niet geregistreerd want was niet verrekend. Winkelpersoneel kon het ook niet oplossen. Omslachtig voor een paar dubbeltjes korting, dat zou makkelijker moeten gaan. Je mag er vanuit gaan dat zo’n app werkt en je niet hoeft te controleren of het wel echt verrekend is.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de korting een volgende keer wordt verrekend. Dwz 30% van 1.39 en er beter gecontroleerd wordt of de app goed functioneert.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 16 januari 2020 om 19:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Yessicaatje