Klacht: koffie capsules

op 13 maart 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Onze koffie capsules ontploffen in de machine met alle gevolgen vandien, weg gezelligheid, hallo viezigheid. Niet één keer, maar regelmatig. Op die manier wordt de koffie van Lidl wel heel erg duur. Hoe kunnen we die oplossen. Zo kan het niet verder.

Capsules die niet meer ontploffen, een terugbrengpunt voor ontplofte capsules en vergoeding...iets

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 maart 2019 om 13:13 geantwoord

Bedankt voor je bericht. Excuses voor het ongemak. Wij willen je vragen om contact op te nemen met Lidl België. Dit kan op het gratis telefoonnummer; 0800-73520. Ma-Vrij: 8:30 - 19:00, Za: 9:00 - 18:00. Je kan ook het contact formulier invullen; https:www.lidl.benlcontact.htm. Wanneer je de cups in Nederland hebt gekocht horen wij het graag.

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice team Lidl Nederland

Heeft op 14 maart 2019 om 09:24 geantwoord

We hebben contact opgenomen met Lidl België,hebben het contactformulier ingevuld, maar daar krijgen we gewoon geen enkele reactie,helemaal genegeerd. Vandaar dat we hoopten via Nederland gehoord te worden. Teruggestuurd worden naar Lidl België helpt totaal niet.

Alle klachten die gemeld zijn door mimienthierry