Klacht: klacht product geraspte kaas

op 08 februari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb geraspte kaast gekocht en in koelkast bewaard. Voordat ik hem heb geopend zit er al volop schimmel op terwijl het houdbaar is tot 15-03-2019
Dit is dus niet meer bruikbaar.

Gewenste Oplossing:

As het zakje kaas vergoed wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 11 februari 2019 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lydia van Heiningen