Klacht: Annuleren van bestelling niet mogelijk

op 10 februari 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vader heeft bestelling en betaling gedaan van een product dat hij niet meer wil ontvangen. Hij heeft de klantenservice al meerdere keren gebeld om zijn annulering re melden maar blijkbaar is het niet mogelijk om de bestelling te annuleren ondanks dat de bestelling nog steeds niet verstuurd is, door vertraging. En volgens mij heb je dan zeker nog het recht om te annuleren.

Gewenste Oplossing:

Als hij zijn betaalde bedrag op zijn rekening terug heeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 10 februari 2020 om 08:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 10 februari 2020 om 12:57 geantwoord

Goedemiddag. Maar het gaat hier om een bestelling welke vertraging heeft! Dus niets snelle levering. Dus hopelijk kan hiervoor een oplossing gevonden worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Vaders dochter