Klacht: Lidl waardebon €250

op 19 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb niet echt een klacht maar wist niet waar ik met mijn vraag terecht kan, vandaar.
Heb mee gedaan met waardebon actie. Heb gewonnen maar kan niet mijn adres gegevens achterlaten. Hoe kan ik de bon ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn waardebon van €250 kan ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 19 juli 2017 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ribijayce2404