Klacht: Lidl Terheijden

op 13 mei 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Geachte heer mevrouw,
Afgelopen week ben ik boodschappen gaan doen zoals ik dit meerdere malen per week kom doen bij de Lidl in Terheijden.
Vanwege alle Corona voorschriften is het erg prettig dat er een medewerker vooraan in de winkel iedereen aan de voorschriften houd en de winkelwagentjes schoon maakt.

Ik zelf werk in de zorg, waardoor ik zeer goed op de hoogte ben van alle maatregelen etc. Omdat ik nogal veel last heb van mijn hooikoorts allergieën heb ik een zakdoek bij mij.
Nadat ik van de week helaas 1 keer moest niezen en daardoor een loopneus kreeg. Snuit ik netjes mijn neus. Daarop werk ik tot mijn verbazing door de filiaal manager toegesproken of ik dat voortaan niet meer wilde doen. Maar ik moest in mijn mouw niesen en m’n neus afdoen. Ik stond werkelijk waar perplex. Wat een onaangename verrassing om zo aangesproken te worden in een winkel waar ik bijna dagelijks mijn boodschappen doe. Als je ziek bent ga je geen boodschappen doen. Er zit een nuance in de manier hoe je mensen aanspreekt. Ik zou het erg op prijs stellen dat er beter opgelet wordt. Deze man loopt ook als een havik in de winkel. Als je een goede preventie verzorgd vooraan de winkel is dit spastische gedrag niet nodig. Ik heb er even over nagedacht of ik dit ging sturen. Maar we moeten wel redelijk blijven met elkaar.
Ella Kaim

Zie bovenstaande mail

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 mei 2020 om 15:09 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ellakaim