Klacht: Lidl maakt wederom een fout.

op 14 september 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 September mail ik mijn klacht over Lidl uit Zoetermeer (Petuniatuin 56-58) naar u toe zie. referentie: 639661.bij klacht.nl.
Hierop krijg ik vlot een reactie waarin Lidl excuus aanbied en als oplossing mij een tegoed bon aanbiedt van € 10,-.
Vandaag 13 september ontvang ik de brief van Lidl referentie: 27860681 waarin staat dat de bijgevoegd tegoed bon een waarde heeft van € 10,- .Dit is attent van Lidl. Maar de toegevoegde bon vertegenwoordigd maar een waarde van €5,-. ??
Dit is natuurlijk niet een oplossing en wederom ben ik teleurgesteld in Lidl.

Gewenste Oplossing:

Als men nakomt wat men in de brief van 10 september 2017 aangeven.
Ik zou voor het ongemak een waardebon krijgen van €10,- en dat is niet het geval. Er zit maar een bon in van € 5,-
Zo blijven we aan de gang.
mvg mevr. Hoogendoorn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 september 2017 om 15:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door minka1