Klacht: Lidl koffie cups in nespresso apparaat

op 19 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij gebruik Lidl koffie cups in onze nespresso U machine blijkt dat in tegenstelling tot de bewering van Lidl deze cups niet geschikt zijn voor nespresso apparaat.
Bij koffie zetten stopt apparaat halverwege en blijkt grootste gedeelte van het water in het lekbakje gelopen te zijn: resultaat half kopje koffie, slap en dikwijls met koffie prut.
Ben bang dat bij verder gebruik het apparaat het gaat begeven.

Gewenste Oplossing:

We zijn over kwaliteit en prijs van koffie zeer tevreden, dus een oplossing waardoor de cups zonder problemen en schade aan het apparaat te gebruiken zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 19 juli 2017 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 19 juli 2017 om 18:19 geantwoord

Lidl vraagt eerst om koffiecups op te sturen om klacht te onderzoeken en komt dan met dit nietszeggende bericht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaaprsd