Klacht: Lidl Eemnes

op 19 maart 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben tevreden over Lidl Eemnes, maar merk het volgende op ivm Coronavirus:
– niet contactloos kunnen betalen bij pinnen, maar de toetsen moeten gebruiken (is niet hygiënisch)
– onvoldoende afstand kunnen krijgen van medeklanten bij de kassa’s
(Afstandsstrepen op de vloer? )
– medewerkers winkels dragen geen beschermende handschoenen, etc.
– er is geen desinfectans aanwezig om bijvoorbeeld stangen winkelwagens schoon te maken voor – na gebruik voor een volgende klant.

Gewenste Oplossing:

Ik heb goede ervaringen met Lidl en ben tevreden, maar in deze tijd aandacht voor hygiënische maatregelen om zoveel mogelijk verspreiding Corona virus te voorkomen. Je bent afhankelijk van een supermarkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 19 maart 2020 om 16:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jwvanwoerden