Klacht: lid geworden zonder duidelijkheid

op 06 juli 2016 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

vorige week kwam een medewerker van de vriendenloterij, Joshua Koopmans bij mij aan de deur, en vroeg me of ik in augustus 2016 2 gratis loten wilde ontvangen. Ik vertrouwde het niet en heb uitdrukkelijk meerdere keren gezegd dat ik wel de gratis loten wilde ontvangen maar geen lid wilde worden. Ik dacht dat ik mijn handtekening zette voor de 2 gratis loten, maar ik was lid gemaakt. vind het zo oneerlijk van de medewerker om niet de waarheid te zeggen. voor ik tekende had ik misschien eerst goed moeten lezen, maar ik vertrouwde de medewerker die mij verzekerde dat ik geen lid zou worden. dit is een grote teleurstelling , vooral als je merkt dat je je medemens niet kunt vertrouwen.

Ik zou graag willen dat de medewerker Joshua Koopmans aangesproken wordt op zijn oneerlijke gedrag. ik heb telefonisch contact gehad met de Vriendenloterij maar zei zeggen dit niet te kunnen doen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vriendenloterij

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vriendenloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ienekeduijzer
x