Klacht: Lichtbril van €219 euro niet geleverd, geen geld retour

op 12 januari 2021 over Goodlite Lichttherapie in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lichtbril van niet geleverd, geen geld retour!
Bedrijf heeft continue smoezen en heeft erkent de bril in hun ontvangst te hebben (nooit gekregen} Tientallen mails verstuurd,

Van: | Goodlite Lichttherapie
Verstuurd: vrijdag 18 december 2020
Aan: ‘Nancy Baart’
Onderwerp: RE: Lamp niet geleverd !

Geachte mevrouw Baart,

Het aankoopbedrag kunnen wij niet terugstorten via een Tikkie. De terugstorting verloopt via onze internetkassa en zal in de loop van volgende week weer op uw rekening staan bijgeschreven.

Met vriendelijke groet
Goodlite

Gewenste Oplossing:

Geld zsm retour. Dit wordt mij al een maand beloofd.

Goodlite B.V.
Rene van Klaveren
Donker Curtiusstraat 7/407
1051 JL Amsterdam
T : 020-4869181
M : 06-17581715
I : www.goodlite.nl
E : [email protected]

Reactie van de melder van de klacht Nikita2015

6 maanden geleden - Ter aanvulling, ik kan geen nota bijlage uploaden maar de aankoopdatum is 4 december 2020. Goodlite: Factuur 200016250 voor bestelling 200020764

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goodlite Lichttherapie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nikita2015